Recenze (22)
Bullet Train (2022)
Velice zabavné. Film měl skoro vše co bych od něj očekával. A diky skvelému výkonu herců si u mě zaslouží 85-90%
SAS: Zrození Černé labutě (2021)
Mě to až tak špatné nepřišlo. Herci nebyli až tak výrazní ale kamera a střih pro mě cekem 45%.
Voyagers - Vesmírná mise (2021)
Potenciál by to mělo ale bylo to málo propracované.
Prospektor (2018)
Nemůžu si pomoct, ale na tak nízký rozpočet byl ten snímek slušný. Mě to bavilo. 70%
Ztracen v džungli (2017)
Nevím jak u vás ostatních, ale mě tohle hodně chytlo, příběh byl pro mě tak strhující, že jsem neměl čas řešit nedostatky ve scénáři a podobné kraviny kolem. Pro mě 90%
Raw (2016)
První film co jsem nedokoukal celý, asi stárnu, nemohu hodnotit po půl až třičtvrtě hodce, ale tohle je psycho :)
Stranger Things (2016) (seriál)
Po dvou sériích 90%, komentář připíši později..
Říkali mi Džigu (2015)
Dávám 3* jen proto, že mám rád superhrdiny, jinak pro mě nuda..
Anthropoid (2016)
V tuto chvíli vůbec nevím proč jsem vlastně nedal 5 hvězd. Tohle je totální masírka válečné situace a totální nasazení lidí, kteří obětovali svůj život, aby jsme my dnes mohli psát tyhle pokrytecký komentáře. Je uplně jedno kdo to natočil protože tohle má u mě 90% bezkonkurenčně..
Super 8 (2011)
Komentar napisu pozdeji az film vstrebam ted bych napsal odpad.