Recenze (62)
Nádraží (2017) (seriál)
Mám takovej dojem, že kdyby to samý bylo britský nebo americký, rozplývala by se tu většina těch, co dávaj Odpad nebo 1* nad tím, jak je to skvělý a přesně na hraně trapnosti a "zrcadla společnosti" a podobně...
That's It, That's All. (2008)
lyže ftw ;-)
Top Gear USA (2010) (pořad)
Za druhou sérii 5*. Konečně začali využívat toho, že maj skvělýho řidiče Tannera. LFA, 911 v LA, paráda. A "chemistry" je už uplně jinde než u první série.
Colin McRae, Rally Legend (2007)
Dokument plnej skvělejch záběrů, onboardů, Colinových vyprávění a popisování celé jeho kariéry. Pro fandy motorsportu povinnost. Stejně jako například Ayrton Senna: Beyond the speed of sound s dojemným a smutným koncem...
Senna (2010)
Fantastickej dokument, neuvěřitelný záběry a cca 2 hodiny zvláštního pocitu... Člověk totiž ví, co nakonec přijde... a nic s tim neudělá...
Runaway (2010)
Kanye is deep.
83. Annual Academy Awards (2011) (pořad)
81st - s Jackmanem - 84%, 82nd Martin a Baldwin - 73%, 83rd - Franco a Hathaway - 60%... no, snad to takhle nepůjde dál... ale tak tragicky bych to neviděl, i když to trochu dolu jde
Osudový dotek (2004)
Dokonalost, ne top 100 ale top 50!
Knight Rider (1982) (seriál)
The Hoff v největší formě - i když, jestli je tohle pozitivum... tim si jistej nejsem ;)
21 gramů (2003)
Nemuselo tam bejt tolik nabozenskejch sracek...