Poslední recenze (30)
Až vyjde měsíc (2012)
Nezábavný ( až na pár mikro výjimek ), nezáživný, nezajímavý, nedotažený. Má to styl, známý ( a výborný ) tvářičky, ale to opravdu nestačí. Andersonův humor mi nejspíš zůstane navždy zapovězen.
Život se smrtí (2014) (seriál)
Narodit se můžeš, umřít musíš. Když jsem viděla první díl, tak jsem z toho byla lehce rozhozená, samozřejmě, Ale spíš z těch osudů, než z dokumentu. Smrt je přece přirozená součást života. Děkujeme :)
Nejbáječnější Karkulín na světě (1974)
Přes tohle můj osobní vlak nepojede.... Viděla jsem asi 35 minut a toho bastarda Karkulína jsem nezvládla. Něco tak bezcitnýho a arogantního jsem prostě a jednoduše nepřekousla. Neni to nijak špatně natočené, ale... nemůžu si k tomu najít ani minimálně lepší vztah.
Poslední deníček (1)
21. ČESKÝ LEV - HOŘÍCÍ KEŘ
Někdo tvrdí, že je překeřováno, ale já jsem spokojená ! Film Agnieszky Hollandové věnovaný Janu Palachovi získal 11 Českých lvů včetně těch hlavních, tedy za nejlepší film, režii a scénář. Co víc si přát ?! Obrovská gratulace !