Recenze (16)
Špión (2015)
Velice vtipná narážka na všechny ty "perfektní" špiónské filmy... Tytulky ve stylu 007, to jak Melissa každým výstřelem trefila to, co bylo zrovna potřeba a role Jasona Stathame byla prostě dokonalou kombinací! 4/5
Super Tanker (2011) (TV film)
Nechápu, kde se berou peníze na natáčení takových filmů, tvůrce bych dal zastřelit... odpad!
Nespoutaný Django (2012)
Výborný soundtrack a obsazení postav dělají z toho filmu velmi příjemný zážitek. Není co vytknout. 5/5
Ohnivá zkáza (2014) (TV film)
Česká Republika? Škoda 120? Když už někdo chce točit film odehrávající se v cizí zemi, měl by si dát tu práci aby to tak alespoň vypadalo. Policejní VW Golf z Německa, dabovaný zvuk Škody 120, Americké jednotky na území ČR? To vše jen ukazuje, že by autory měli postavit ke zdi a zastřelit, i z toho by byl hodnotnější snímek.
Maléna (2000)
Film přesně vystihuje chování lidí nejen v Itálii ale třeba i v našem pohraničí za a po Druhé světové válce. Ukazuje kolik cti vlasně lidstvo má...
Útok dvojhlavého žraloka (2012)
Tento film byl nejspíš natočen s rozpočtem mé měsíční výplaty. Dokonce jsem u něho vydržel 5 minut :-)
Smršť nad Pacifikem (2005)
co řící, efekty: strašné; příběh:strašný... škoda času!
Tupíři (2010)
Vylepšená verze Stmívání :)
Forrest Gump (1994)
Tom Hanks ve své nejlepší roly, kdo neviděl, nežije!
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Dávám hvězdu dolu za to, že mě přinutily takovýto film vidět v s českým dabingem. Musel jsem si spravit chuť na anglickém kinoripu z Ruska. FUJ!