Poslední recenze (2 101)
Havěť (2023)
První půlka je super a arachnofobici se zde budou nervózně škrábat na noze při sebemenším zasvědění, je proto škoda že v posledních cca 30 minutách se tomu trochu splaší kozy a nejen že pavouci téměř přestanou bejt hrozba, ještě tam namontujou naprosto debilní sociální komentář kterej nejen že nemá co říct, ale ještě to vyústí v ten nejdementnější konec jakej ten film mohl mít. Klady u mě ovšem převažujou, hlavní parta ačkoliv to jsou držkatý francouzský bubáci není uplně nesympatická a kupodivu se i chovají uvěřitelně a panelák je využit celkem slušně a ne jako např. v Evil Dead Rise kde si štáb mohl dovolit jen jednu chodbu a dveře s kukátkem. Rejže je sice začátečník ale talent má tak doufejme že mu to vydrží.
Blackout (2023)
Jeden z nejhorších vlkodlačích filmů všech dob.
Late Night with the Devil (2023)
Dastmalchian je dobrej herec ale zde mu podráží nohy postava která není napsaná úplně na něj. Jinak je to brutálně šablonovitý a překvapí to maximálně tim jak málo se toho ve filmu stane, za zmíňku bohužel stojí taky naprosto otřesný triky který vás z tý trošky atmosféry zaručeně vytrhnou.