Poslední recenze (18)
Resident Evil: Afterlife (2010)
Slusne pokracovani serie,ktere neohromi ani neprekvapi.
A-Team: Poslední mise (2010)
Jeden z nejlepsich akcnich filmu roku,az na to finale v pristavu,jinak nemam co vytknout.
Zrada a pomsta (1986)
Jeden z prvnich kung-fu filmu,na,kterem jsem byl nekolikrat v kine