Recenze (778)
Nelítostný souboj (1995)
Nevim, asi jsem divnej, ale mne to proste prislo zbytecne roztahany a po bozi prestrelce v ulicich uz to jen tak nejak vyhnilo...
Na hraně zítřka (2014)
Po druhém shlédnutí musim za plnej počet...Takhle to prostě má vypadat!
Jessica Jones (2015) (seriál)
Ale jo, bavilo me to...Jen to grand finale bylo po tom dlouhem budovani atmosfery takove...chudokrevne...Ale vedlejsi postavy se snazily, titulni alkoholicka v kozeny bunde taky, takze vlastne proc ne...Ale Daredevil se mi teda libil vic, Kingpin je porad lip zahranej nez Killgrave
Spící agent (2015)
Ja se picnu, Kristen Stewart predvedla vic nez dva ksichty (i kdyz vetsinu u flashbacku ze sexu). Na jedno podivani neurazi, ale znovu si to uz asi nepustim
Konečná (2013)
How are you feelin sheriff? Old...
Terminator Genisys (2015)
Diky bohu za Arnolda! Jo a Khaleesi se na Sarah Connor opravdu, ale opravdu nehodi...Je mala a subtilni a když zacala strilet z granatometu, jen jse se zasklebil. To i ten Jai Courtney tam pasuje lip
Odebrat z přátel (2014)
Velmi pusobive vyuziti formy...Chvilemi jsem musel pauzovat a nutno rict, ze jsem se na konci bal, i když venku bylo ještě svetlo...Opravdu povedena variace na všechny ty klony Zahady Blair Wirch.
Liga spravedlivých: Bohové & monstra (2015)
Superman jako syn generala Zoda? Batman jako upir, který opravdu umi letat? To si necham libit...Originalni zpracovani a prevraceni známých hrdinu, které diky kratke stopazi nenudi...
Povstání mrtvých: Strážní věž (2015)
Presne v duchu herni předlohy - hordy zombii, zbrane smontovane ze vseho mozneho (i nemozneho) a k tomu psychousi stejne jako ve hre...Jedna z nejlepších videohernich adaptaci, která obstoji i sama o sobe jako zombie zanrovka...
Špión (2015)
Ctvrta hvězdička je za Stathama, kterej sam sebe zparodoval naprosto nevidanym zpusobem. Velmi zabavnej bijak...