Recenze (114)
Vlastníci (2019)
Tohle je dokonalost, až na tu firmičku... jinak nemám co dodat a tleskám...a miluju, po dlouhý době něco, co mě fakt dostalo...
Sedmilhářky (2017) (seriál)
Za mě dílo, které mě dostalo obsazením a úvodním songem, takže jsem i přes pomalý rozjezd vydržela až do konce a hodnotím to jako téměř dokonalý počin. Femi, Ženy!
To je tvoje máma? (2015) (seriál)
Docela příjemný sitcom, hlavně díky Joshovi, pro kterého mám slabost. Krista Allen mě ale trochu irituje.
Zlatý holky (2003) (pořad)
Miluju rikat "To je trapas!".. A tohle je poradnej, za to *
Česko vaří s Pohlreichem ŽIVĚ (2013) (pořad)
Od nenávisti k adorování, tak jde čas se mnou a mým vztahem k Pohlreichovi. Ale tenhle pořad se hodně nepovedl. Zajímalo by mě, zda hosté mají "v popisu práce" dělat ze sebe absolutní trotly. Hnus. Navíc mi došlo, že jeho hlášky už znám nazpaměť... Nic nového, ani co se toho vaření týče... :/
Čtyři slunce (2012)
Za Čtyři slunce čtyři hvězdičky. Bohdan Sláma má podle mě neuvěřitelný cit pro jisté věci...
MasterChef (2010) (pořad)
Škoda těch typických amerických "srdceryvných scén", jinak by to bylo na 5*. Každopádně strašně soutěžící, porota je skvělá a tohle je prostě jeden z nejlepších nápadů na TV pořad! :) BTW, jsem zamilovaná do Bastianicha! :D
Ano, šéfe s Gordonem Ramseym (2004) (pořad)
Fakt krásný vidět, že někde si váží sami sebe natolik, že jsou schopni vrátit i jídlo. Až mě jímá úzkost...
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Měním hodnocení z odpadu. Holt člověk se postupem času opravdu asi taky mění a chápe jisté situace trochu jinak... A tak to má být :)
Gympl s (r)učením omezeným (2012) (seriál)
Další podprůměrák do sbírky.