Recenze (157)
Občanská válka (2024)
To, že vidíme tenhle film s rozpočtem jaký byl, je jasné, že je možné natočit. Dobrý počin, není to o útoku z jiných galaxií, ani z vnějšku . Občanská válka. V tomhle snímku bylo spoustu řečeno. Ten konec. Přestaňte nás běžný lidi srát a utahovat oprátku.
Řekni, že mě miluješ (2007) (seriál)
Viděla jsem už před dekádou a teď znova. Teď pomyslně zvedám o 2 příčky. Jsou to běžné páry, kterých je většina. Žádné extrémy : drogy, chudoba, zhýčkané bohatství ani skryté duševní poruchy, extrémní doba žití ve válečném chaosu. Přesto se páry ( pro mě všechny sympatické) trápí nebo rozcházejí.
Bod obnovy (2023)
Slibné. Tento žánr je o prachách, aby byl víc , viz rozmazlenci tohoto žánru a o prachách a mocných,jak to vždy bylo je a bude. Jenom se nám líbí, když na chvilku vyhraje ...pravda, spravedlnost?
Pan Blake k vašim službám (2023)
Kam se ztratil francouzský film i v této odlehčené kategorii( romance, komedie) neřkuli drama. Romance v tomto počinu nula, komedie i drama zůstaly někde u pokladny, pokud nehledáte ztraceného kocoura.Otřesný snímek degenerace. Tu jednu hvězdu dávám za to, že si tam můžete trochu procvičit francouzštinu ze střední školy.
Sedmnáct zastavení jara (1973) (seriál)
https://youtu.be/KrBdeGgmq6c?si=Q98Hh1zF5_T8R1zQ
Sisu (2022)
Křupky, pokojíček a jedém. Těm starším v komentářích je jasno. Celá ta hra na Fina v nacistickém Finsku. Dopytle, proč alespoň ty německý nacisti nemluvili německy, ale anglicky. Že by hodně sofistikovaně bylo něco naznačeno? No nic, jedeme dál.
Zabiják (2023)
Kde se nachází a jak se k nim dostat? Měla bych zakázku. Filmík dobrej.
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Pár klipů, kde se všichni najdeme? Ten mrtvej měl být co? Zasunout slzu, že jsme smrtelni?
Kaňon (2020)
Krátký film má nevýhodu, že je krátký. Ta nosná věc musí být hodně silná. Tady byla, ale záleží, v jakém věkově či životním rozpoložení se každý nachází. Kraťas, který dává otázky.