Recenze (14)
Troopers (2011) (seriál)
Původně 5 hvězd, ale díky neaktualizování dílů už jen odpad
WWE Elimination Chamber (2010) (pořad)
Úžasná show - nejlepší Smackdown Elimination Chamber a návrat dlouho zraněného Christiana
Umbrella Man, The (2011)
Nevim jak to ten kluk dělá, ale ty jeho snímky miluju :-)
Krysař (1985)
Je mi to líto, ale nemám rád hodinové nemluvené filmy. Proto tri hvezdy
Orphan (2009)
Dal bych i pět hvězd, ale hrozně mi bylo líto té hluché holky
Cyborg Cheerleader: Fuckdown in Hockey Mask Camp (2007) (amatérský film)
Co to sakra ma jako bejt ??
Gladiátoři 2000 (1999)
O tomto programu jsem očekával víc něco jako tréninky na jednotlivý zápasy a nebo ukázky chvatu jako to bylo v ukázkách v televizy. Dvě hvězdy za to, že byli vidět záznamy starších zápasů, které na netu nenajdu.
Zombieland (2009)
Já osobně nemám filmy o zombie rád, ale když jsem slyšel jiný o tomhle filmu mluvit, řekl sem si, že ho zkusim. A výsledek je že u tohohle filmu sem se nehorazne zasmal. Dobrý hlášky, dobrej děj a dobrý i když neznámý herci, na odreagovaní doporucuju
Disaster Movie (2008)
Pokud by bylo i víc než odpad tak to dám, koukanim na tenhle film jsem ztratil 90minut zivota
Horší než smrt (2007)
Tahle komedie je prostě úžasná, perfektvní děj, celej film sem se proste smal. Nebyly chvile kdy sem se nezasmal. Pokud chcete dobrou komedii. Doporučuju