Recenze (80)
Pařba ve Vegas (2009)
moc prijemne prekvapeni... oddychova road movie, kde sem se i vyborne pobavil... jednoznacne 5 *****
U mě dobrý (2008)
Pelíšky už nejde překonat, tak nějaké srovnání není vůbec na místě... ale je to komedie, která neurazí a pár dobrých scén tam je... takže krásné 3 hvězdičky ***
Přísaha (2001)
jeden ze slabších filmů Jacka Nicholsona, který bohužel zapadá do těžkého průměru...
Hon za svobodou (2004)
nevim, ale lovestory mi opravdu nesedi... a tohle bylo fakt moc... hvězdička snad jen za ten filmový materiál co na to musel padnout =) *
Hitman (2007)
hra mne teda odrovnala mnohem víc!!! možná proto, že jsem ji hrál stále dokola, tak jsem asi očekával víc... zfilmovávat počítačové trháky není tak jednoduché... jen 2 hvězdičky, snad za snahu a že tento titul mám jednoduše rád... **
Smrtonosná past 4.0 (2007)
nečekal jsem, že by mne další pokračování takto mile překvapilo... Bruce je prostě borec na konec!!! =) nebýt jeho, tak Amerika vymřela aspoň třicetkrát =) a to mu nemůžeme upřít!!!
Muži na stromech (2006) (seriál)
není to úplně průměr, ale očekával jsem asi víc... neříkám, že vtipných scén by bylo málo, ale občas křečovité a špatně provázané... jinak Aljaška je úžasná!!! lepší průměr, ale stále jen na 3 hvězdičky *** (zatím)
3:10 Vlak do Yumy (2007)
Russell Crowe byl pro mne vzdy dobry herec, ale posledni dobou se stava mym oblibencem... vyzrava jeho projev, ktery je film od filmu lepsi a lepsi!!!
Spaceballs (1987)
super, super, super.... Lord tmavá helma prostě nemá chybu!!!
Invaze (2007)
hvězdička za solidní téma, druhá hvězdička pro režiséra Hirschbiehela a třetí pro Nicole Kidman, která toto Sci-Fi myslím si, že dosti zachraňuje... takže 3 hvězdičky ***