Poslední recenze (10)
Supergirl (2015) (seriál)
Po dvoch epizodach som sa na to vykaslal.Ale najma kvoli prichadzajucemu crossoveru s Flashom som nakoniec dal Supergirl druhu sancu.14 casti som pozrel v priebehu 1 a pol dna.Aj ked ma serial svoje slabsie chvilky,tak vacsinu casu som sa dobre bavil a som rad ze som sa k nemu vratil. edit:finalova 2cast ma dost sklamala,zato s crossoverom spokojnost.Edit2:s pribudajucimi seriami to islo do pr....
Dead Snow: Rudý vs. Mrtvý (2014)
Nad ocakavanie zvratene zabavny film.Nasmial som sa pri nom viac,ako u vacsiny US komedii.Navyse som sa dozvedel,ako sa este da precerpat nafta a dostat von zapadnute auto.A bacha na urezane ruky,lebo nikdy neviete, co vam tam potom prisiju.
Spring Breakers (2012)
Najvacsie peklo tohto roku.