Recenze (2 224)
Sovětská sborná - rudá mašina (2004) (TV film)
Pěkný dokument včetně dobových záběrů. Skončil před tím, než znovuzvolený Tichonov dovedl Rusko k 10. místu na MS 2004.
Hon na lišku (2014)
Dobré výkony. Carell docela případ pro Chocholouška.
Ženy, víno, Hvar (2008) (TV film)
Jadran (zasněně).
Orel přistává (1976)
Jednooký Duvall, lehce prkenný Caine, slizoun Sutherland a hujerovitý Hagman v akci kolem Churchilla. Slabší čtyři hvězdy.
Kung Fury (2015)
Hodně dobrá braková blbinka. Snad jen scény v minulosti vikingů a animované nebe lehce zpomalovaly děj.
The Human Centipede III (Final Sequence) (2015)
Dieter Laser a jeho vyhrocený herecký koncert. Zdatně sekunduje Laurence R. Harvey. Stonožka přišla na řadu až na konci. Trochu slabší než předchozí film.
My děti ze stanice Zoo (1981)
Natáhni buchnu "H"áčkem a užívej si. Výborný film. Pozor, téměř pět hvězd.
Hacker (2015)
Programátorský film. Zřejmě snaha oslovit i asijské publikum. Kvalitní mannovina. I když umí i lépe.
Jessabelle (2014)
Trochu trvalo, než se vše rozjelo. Dobrá babka.
Fotograf (2015)
Výborný Roden. Saudek je správný umělec. Dobrý den, jdu kvůli tomu mrdu.