Recenze (550)
Formule! (2001)
Na tenhle skvost jsem narazil jednoho krásného dne na Nově ( která jak je známo je skvostů plná). Závodění mám rád, tak jsem tomu dal šanci. Ale jakmile jsem poslouchal ty tupé dialogy a viděl jednu scénu závodu, docela jsem se zhrozil. Pohár trpělivosti přetekl ve chvíli, kdy si jeden ze závodníků strhl formuli do smyku před ruční brzdu. V tu chvíli jsem přepínal. Celé tohle setkání s Formulí trvalo asi 15 minut a já jsem se nemohl přestat smát.
Panenky (1987)
Och, nádhera,...přesně tak to mám rád!!!!
Podfu(c)k (2000)
Na první shlédnutí docela zmatek, hlavně v postavách. Na hodnocení si počkám až po druhém shlédnutí. Jen škoda, že nedostal Benicio Del Toro větší prostor.
Películas para no dormir: La habitación del niño (2006) (TV film)
Sakra, pěkná hororová kopačka....
Antikrist (2009)
Jo, Trier a jeho psychologická hra. To žeru!!!
Crash (1996)
Mám rád Cronenberga, znám jeho zvrácenou mysl a proto jsem byl na tento film už předem připraven. Ale i tak mi nesedl. Asi bude chyba ve mě.
Kvílení vlkodlaků (1981)
První polovina poměrně nudná, ve druhé už to trochu odsejpá. Obdivuhodná přeměna- za ni dávám jednu hvězdičku navíc. Na téma vlkodlak existují lepší filmy (ale taky horší).
The Changeling (1980)
Poctivá atmosférická duchařina. Když šlo točit takové filmy v 80.letech, proč to nejde teď?
Zalknutí (2008)
Taky bych si moc přál "nekompromisně" zfilmovaný Program pro přeživší.
Hrůza v Connecticutu (2009)
Jeden z těch v poslední době vyrojených zbytečných a naprosto nestrašidelných "hororů". Jedna hvězdička za moc hezkou Amandu Crew.