Oblíbené filmy (10)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Mlha (2007)
Tahle mlha je velmi mrazivá a hustá.........Frank Darabont a Thomas Jane za tohle měli dostat Oskara..
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Nespoutaný Django (2012)
Je možný si zamilovat film? Ano je. Tarantino je génius a ví jak na lidi. A navíc tolik ustřelených šulinů a tolikrát se opakující slovo negr, to jsem fakt ještě neviděl.Nemůžu nezmínit i titulní vál filmu, kdy se nám vrátil 2Pac s Jamesem Brownem. Posledních třicet minut filmu je fakt uchvancancující!
Osudový dotek (2004)
Nádhernej film, při kterým běhá mráz po zádech a kterej nutí člověka se zamyslet nad tím, co by se stalo, kdyby.... Nejraději bych přidal ještě jednu *.
Rivalové (2013)
Prostě bomba film o chlapech, nejen pro chlapy. z doby, kdy ještě F1 něco znamenala a káry nebyly žádná elektronika, ale normální závodní auta. Pro mě je to film roku....
Krotitelé duchů (1984)
Film mého dětství, miluju ho!
Bláznivá střela (1988)
Frank Drebin je nejlepší polda všech dob!