Poslední recenze (38)
Haunt (2013)
Tenhle film se neskutečně vlekl a něco pořádného se začalo dít až tak v poslední 3/4, a to, co se začalo dít, ještě za nic nestálo. Pár lekaček… Pak vcelku čekáte, jak to celé skončí, resp. kam se to bude vvíjet, ale přiznám se, že po dlouhém nudném čekání mě to pak už ani nezajímalo…
The Den (2013)
Tak jo, tohle je pro mě jasně 4 hvězdičkové překvapení roku 2014. Jde o posledních pár roků omílaný styl found footage, nicméně originálně zpracovaný odrážející nebezpečí kyber prostoru. Mladá a velmi sympatická hlavní hrdinka má za úkol grantový výzkum kyberprostoru v prostředí nějaké videoaplikace, přes kterou může komunikovat náhodně s kýmkoliv na druhé straně. Má ale tu smůlu, že na druhé straně na ni čeká peklo.
Carrie (2013)
Nová Carrie se mi celkem líbila, ale hned dodám, že tak přibližně do tří třetin a od Proms včetně (teda ty hlavní scény) to šlo výrazně z kopce. Vůbec mi nesedla představitelka Carrie. Ono to asi není úplně jednoduché najít trochu jakože nábožensky šibnutou, lehce uťáplou představitelku, která se na proms dokáže proměnit napřed v +- kočku a následně ve zvíře. No Chloë Grace Moretz podle mě nebyla dobrá volba. Dál mrzely efekty. To už se mi víc líbily realistické prosté efekty ve verzi z roku 2002, než přeplácanost nové verze.