Recenze (1 018)
Psí domov (2019)
Až na ten trochu přetrapnělý střet policie s veterány se jedná o ideální, srdečný a dojemný rodinný film se psy.
Overlord (2018)
Politicky korektní brainwashing na vzestupu a bílá lůza CSFD co nikdy nepřekročila práh domu svých rodičů někde v Praze tomu ještě tleská. Bravo, hlupáci.
Experiment Belko (2016)
Zajímavý koncept filmu vždy je nejlepší dosrat hlavním homo hrdinou, kterého zahraje někdo kdo absolutně neumí hrát.
Díra (2019)
Prosím zrealizovat !
Ranař (2011)
Ani jsem to nedokoukal jaká to byla nuda. Uživatelé na CSFD co poslali tohle do červených vod by měli být zbaveni občanek.
Doom: Annihilation (2019)
Opravdu jen hlupák tomuhle nedá odpad.
13 hodin: Tajní vojáci z Benghází (2016)
Takhle zábavné a rychle utečené 2 a půl hodiny jsem u filmy dlouho nezažil. Jediné co mi dělalo problém bylo představování a pracováni s postavami, kdy jsem ke konci vlastně skoro nikoho neznal.
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Takový stabilnější 4*. Brolin a Del Toro jsou famozní, přestřelky mají grády i napětí a celkový dojem kazí jen táhlejší děj a příšerně otravné charaktery Emily (ač zahrála skvěle) a toho Obamy, kde Vás trne z toho, jak jmenují všechna možná studijní i kariérní úspěchy a ve výsledku se chovají jako duo rozmazlených fracků.
Insomnie (2002)
Jestli M.Freeman je bůh, tak Al Pacino je ďábel.
Halloween 4: Návrat Michaela Myerse (1988)
Jak se sakra dostal Michael na podvozek Earlova auta ?! :D