Recenze (33)
Van Helsing (2016) (seriál)
1. série nuda, 2. byla zajímavější, 3. se mi líbila, 4. proč? Třetí sérii bych upravil konec a mohlo se vše uzavřít. Ve čtyřce je úplná změna herců a začíná to zase od znova? Celým seriálem vás provází množství chyb a konec jde úplně do kytek.
Zámek a klíč (2020) (seriál)
Já nevím, čekám vždycky asi moc. Děj byl dobrý, později bylo i vysvětleno, co a jak, což oceňuji. Ale u jiných skvělých seriálů hltám každé slovo, aby mi nic neuniklo. Tady jsem si stihl i uvařit, sjet sociální sítě, číst knížku. Poslední díl byl hrozně předvídavý, Ellie byla jasná vč. závěru. Občas se stalo, že si postavy protiřečily, ale tak to jsou filmové chyby. Předpokládám, ze konec to nebyl a třeba bude druhá série lepší.
Čertí brko (2018)
Nemastny neslany.
Princezna a půl království (2019) (TV film)
Co se stalo po zachrane princezny?! Ctyri hvezdy za neotrelost pribehu (je to trochu z jineho pohledu). Velmi dobry vyber scenerie a hercu, a nechybi ani vtipna stranka pribehu. Po dlouhe dobe pohadka bez car a kouzel - v jednoduchosti je sila :).
Zaklínač (2019) (seriál)
Zabil jsem tim celou sobotu, a celkem dobry. Knizky jsem necetl, ale v serialu jsou prvky ze sveta HP, LOTRa, a mozna i Eragona - ale tam cerpam spis z kniznich predloh, a take GoT (naopak jako serial, necetl jsem). Za me dost neprehledne vraceni se v case mezi jednotlivymi epizodami. Ctyri hvezdy davam za celou prvni serii, i pres podobnost kniham a serialu viz vyse, se mi to libilo - super dejova linka(y), obcas tajemno a lekacka, laska, ztrata, atd. atd. Budu se tesit na dalsi serii.
V Wars (2019) (seriál)
Tri posledni dily ten serial pokladaly na zem. Posledni petiminutovka z prvni serie to zakopala hluboko pod zem. Jedna hvezda za prvni dily a druha hvezda za napad upiri vs. lide - zombie uz me fakt nebavi.
Jak vycvičit draka 3 (2019)
Za mě famózní konec ❤️. Záporná postava sice nebyla nic moc, ale to mi vůbec nevadilo.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Traparna. Nemelo to po sesti dilech pokracovat. Proste nemam slov. Dve hvezdy za efekty, ale za pribeh bych dal tak minus deset... A chci vratit penize :D.
Rozpolcený (2016)
Tři hvězdy jen za McAvoye. Jsem přesně ten typ, který horory moc nemusí, protože se bojí a podle hodnocení (že to bude fakt odvaz), jsem se neleknul, ani mě nic nezaskočilo, ani mi to nepřišlo zajímavý, bez napětí. Hlavně závěr mi přišel fakt směšný.
Doktor Strange (2016)
Slabé čtyři hvězdy, ale zase se to nehodí jen na tři hvězdy. Mělo to vtip, náboj, akorát konec byl takový moc rychlý (nemastný neslaný).