Poslední recenze (126)
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Rogue One má u mě docela pomalý rozjezd, ale o to pro mě fascinující konec. Hodně se mi líbila skutečnost, jak film postupně navazoval na SW IV, kdy se v průběhu filmu začaly objevovat postavy právě z onoho dílu a příběh do sebe začínal zapadat jak puzzle. Film mě zaujal a uvažoval jsem i nad 5*, ale na to mě film na startu nezaujal, proto 85%.
Jetstream: Škola stíhačů (2008) (seriál)
Je fajn nahlédnout pod to všechno, než se vůbec člověk může stát stíhacím pilotem. Mám za sebou dva díly a musím říct, že to je pecka, nedočkavě vyhlížím další díl.// 80%.
Praha vs. prachy (2015) (pořad)
Je fajn, že se tomuto dlouhodému problému konečně někdo postavil čelem. Držím palce do dalších dílů, nemohu se dočkat další epizody!