Poslední recenze (20)
Temné stíny (2007)
Dosť divná dráma, no napriek tomu má čím zaujať. Človek od tohto filmu na začiatku nič nečaká ale prekvapí ho. Zacharyho Leviho vidieť v takejto úlohe bolo naozaj zvláštne, doteraz som bola naneho zviknutá iba ako na "Chucka". Joel Moore sa na postavu neskutočne hodí a dobre natomto filme aj popracoval. Ten zvrat nakonci bol vydarený, 4-.
Balls Out: Garyho výzva (2009)
Typická oddychovka.Ničím nedokáže prekvapiť a slúži LEN na zaplnenie nudného Nedeľnajšieho poobedia.Pokiaľ sa nan dívate v inom čase tak to je teda dosť nuda.Niekoľko krát som sa síce zasmiala ale fakt veľmi málo...Seann William Scott je síce dobrý herec hlavne v Prcičkách xDale tu ani to nepomohlo.2-
Mořská panna, Aquamarine (2006)
Máme tu druhé H2O..Fakt bolo pre mna umenie dopozerať toto.."aquamarine" sa musí brať s nadhladom a to teda poriadnym hlavne pri priblblých scénkach ako "telefonovanie cez mušlu" a takýchto je tam strašne moc,neprajem skuknuť nikomu ani 10 ročným dievčatkám.Jedna hviezdička za celkom dobrý soundtrack a Jake McDormana:P