Poslední recenze (84)
Sobík (2024) (seriál)
Hrozný, pak skvělý, pak trapný, pak intenzivní a následně znovu dokola. Ten rozsah emocí se kterým tento seriál pracuje je neuvěřitelný. Za sebe 4* protože jsem nic podobného v současné produkci neviděl.
Ferrari (2023)
Přiznám se, že jsem se těšil na pořádný mačo snímek - burácející motory, detaily aut, strategie závodníků... mám vlastně namysli něco jako Le Mans 66. Ale pro mne to byla taková prvoplánová slaďárna - vkvčka too much! Musím ale ocenit, zmáklou kulturu dobových závodů, to byli momenty kde mě film vtáhnul do děje, bohužel takových momentů tam mohlo být více. Btw: všimli jste si jak laciným způsobem byly ztvárněny nehody aut ve filmu?
Neymar: Dokonalý chaos (2022) (seriál)
No tvl... "I Ježíš se nechtěl zavděčit všem, tak ani Neymar nemusí" to mě rozsekalo :D