Poslední recenze (85)
Rivalové (2024)
Hele proč ne! Zendaya zase hot (aspoň víš, co ta Fremenka všechno ukrývá pod tím hábitem), příběh, že by jsi ho možná taky splácal po pár pivech, ale ta Kamera - záběr z letícího míčku, first person view z pohledu tenisty, apod - super nápady! Díky, překvapilo...
Sobík (2024) (seriál)
Hrozný, pak skvělý, pak trapný, pak intenzivní a následně znovu dokola. Ten rozsah emocí se kterým tento seriál pracuje je neuvěřitelný. Za sebe 4* protože jsem nic podobného v současné produkci neviděl.
Ferrari (2023)
Přiznám se, že jsem se těšil na pořádný mačo snímek - burácející motory, detaily aut, strategie závodníků... mám vlastně namysli něco jako Le Mans 66. Ale pro mne to byla taková prvoplánová slaďárna - vkvčka too much! Musím ale ocenit, zmáklou kulturu dobových závodů, to byli momenty kde mě film vtáhnul do děje, bohužel takových momentů tam mohlo být více. Btw: všimli jste si jak laciným způsobem byly ztvárněny nehody aut ve filmu?