Poslední recenze (3)
Vlk z Wall Street (2013)
5x jsem málem usnul a vždy jsem si musel dát pauzu a jít to rozchodit... Nedalo mi to nic, snad jen pocit, že byly použity úplně všechny scény, které se natočily, a že všichni ze střižny měli dovču... Každá scéna je neskutečně natažená, každý nedůležitý rozhovor je neskutečně dlouhý... Celý film by mohl mít poloviční metráž a mohl by být mnohonásobně svižnější... Co se týče obsahu, tak je to taková moderní dekadence... Za mě se jedná o čistý průměr a za pár dní si už na film nevzpomenu...
Můj soused zabiják (2000)
Celý film i se svými herci působí jako jedna velká křeč. Chandler je zde opravdu Chandler a jeho postava se od role z Přátel snad vůbec neliší. Do toho Bruce, který vyloženě není špatný, ale není ani moc dobrý. Ostatní herecké výkony také za moc nestojí. Pro mě spíše podprůměr.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
O tom, že je tato trilogie velice rozplizlá a uměle natahovaná, bylo již napsané velmi mnoho, a jistě zcela oprávněně. Tento druhý díl se v ničem z výše napsaného nevymyká. Je opět velice dlouhý a každá scéna je natažená až na samotné hranice nudy. A někdy bohužel i za ně... Okázalost speciálních efektů a "úžasných" záběrů už asi nikoho za zadek nechytne. Obzvlášť, když hloubka příběhu připomíná profil Nizozemí. K tomu všemu vám zážitek podtrhne skateboardista Legoland, zrzavá elfka a naivita soubojů nejhrubšího zrna. Člověk si několikrát během sledování musel položit otázku: "Opravdu to myslí tvůrci vážně?"... Na druhou stranu je film nabitý i mnoha světlejšími momenty, snad někdy dokonce zářivými - souboj Gandalfa se Sauronem (ikdyž Gandalf zase zlikviduje několik mostů), některé momenty draka Šmaka nebo... Nebo mě vlastně už ani jiná zářivá scéna nenapadá... Stačilo by málo, především nedělat z toho takovou frašku... (2,5 *)