Poslední recenze (40)
Osamělý jezdec (2013)
Mít to cca o třetinu kratší stopáž, dal bych možná i plný počet, protože jsem se dobře bavil
Gravitace (2013)
Byl jsem v Imaxu naprosto spokojen ;-) film byl parádní ;-) Jen přítelkyně si ho moc neužila - bolely ji oči :(
Noe (2014)
Moc rád a s nadšením jsem shlédl tento kousek. Byl netradičně pojatý, ale mile mne to překvapilo jako kompaktní celek. Užil jsem si to a rád se podívám znovu, ale už asi ne v kině, nýbrž doma ;-)