Recenze (847)
Der Todesrächer von Soho (1972)
Priam neznášam módu sedemdesiatych rokov, tak nemôžem príliš rúbať príliš vysoko. Inak ma táto wallacovka príliš nesklamala. Aj keď najmä "bojové" scény boli na pousmiatie. "Derrick" na place dominoval.
Das Rätsel der roten Orchidee (1962)
Horšie ako slabé. Zápletka na zasmiatie. Pokus o humor biedny. Aj ten Londýn sa mi akosi vytratil. Kladný hrdina nulový, záporný tiež taký mydlový. Žiadne pozitívum a aj Eddie skôr debilko ako vtipný
Der Fluch der gelben Schlange (1963)
Slabé, nezaujímavé, nepresvedčivé. Číňan v podaní rodeného Nemca bol skôr už len smutným zavŕšením nevydareného diela. Škoda lebo tieto wallaceovky mám tuze rád.
Nezvaní hosté (2011)
Skôr moderná rozprávka ako horor a ešte aj ako kurz španielčiny. Inak začiatok dobrý, veľmi dobrý a potom sa to nejako zadrhlo a ťažko sa to ďalej pozeralo. A chudák divák bol navyše ešte aj zavádzaný a až v záverečnej časti časti sa to "vysvetlilo" Diós mio!
ATM (2012)
Jasný príklad, že aj slušný základ filmu sa dá dodžubať maličkosťami. -13°C a ja som si myslel, že keď človek takejto kose dýcha, tak sa mu z úst vychádza para, keď sa niekto v takejto kose obleje vodou tak do pár minút je po ňom. A záveru som veru neporozumel vôbec. Inak casting v pohode, výber hercov vydarený, deju nechýbalo tempo. A musím si aj vyskúšať tú fintu, napísať svoj PIN odzadu, či to privolá policajtov.
Babycall (2011)
Vízie a pravda, čo je pravda? Tak tento film nám dá jasnú odpoveď až na samotnom konci. Náklady na film asi privysoké neboli a aj výsledok je tomu zodpovedajúci. Chýbal tomu drajf, celý čas sme sledovali mmoriadne nesympatickú hrdinku ako bojuje o svojho syna a na záver...NO COMMENT
Rosewood Lane (2011)
Nemôžem si pomôcť, celkom vydarený film a oni ho dodžubú takým záverom. Tušil som, že s roznášačom novín nie je čosi v poriadku, ale toto ma sklamalo. Tlupa identických dvojníkov priamo z pekla? Keby bol záver iný, tak nejakú hviezdu dám ochotne navyše
Das Ungeheuer von London City (1964)
V poradí 6. wallaceovka, no tentokrát aspoň mňa príliš neoslovila. Bolo to nielen jalové, dokonca i pokus o vtip a nadsádzku boli slabučké. Celkovo by som ju zaradil k slabšiemu priemeru.
Scooby Doo: Legenda o Fantosaurovi (2011)
Nestálo to za veľa. V poslednom období to ide akosi dole. Hľadajú sa rôzne náhradné témy, prosto jedným slovom blbosť.
Scooby Doo a přízrak na letním táboře (2010)
Strašná nuda, zostrihať to tak na pätnásť minút, no ešte ako tak. Niektoré pasáže boli len taká vata na natiahnutie času. Slabota