Poslední recenze (8)
Box (2009)
Po skvělém Donnie Darkovi a naprosto hrozných Southland Tales pan Kelly přišel s poměrně zajímavým filmem, kde se bohužel objevuje pár negativ, které hodnocení snižují. Zaprvé se mi nechce věřit, že by rodina zaměstnance NASA byla v takové krizi, jak se zdá. Ale zejména jsem nemohl překousnout prostřední "sci-fi" pasáž, která byla tak překombinovaná, až přestala dávat jakýkoliv smysl. To se bohužel Kellymu stává (v DD to díkybohu postihlo jen část závěru, zato u Southland Tales to byl celý film). Za pěkný námět, příběh a slušný závěr závám 3*.
Do vesmíru se Stephenem Hawkingem (2010) (seriál)
Po čtyřech hvězdičkách za první a třetí část, jednoznačných pět za dvojku o cestování v čase. Jen škoda, že jsem to shlédl celé najednou. Tři hodiny v kuse je přecejen dost náročné
Donův syn (2010)
Kraťasy patří poslední dobou k mému oblíbenému žánru a tohle je jednoznačně jeden z nejlepších. Kromě velmi stručného příběhu má i velmi kvalitní soundtrack (MGMT a Blink182 a ještě něco, co neznám) a to se v daném žánru příliš nevyskytuje. Na závěr potěšil jak otec, tak dialog s dívkou