Recenze (324)
Nelítostný Parker (2013)
Jednoduše - typická Stathamovina :) Pokud nevíte, co od filmu očekávat, tak věřte, že NEvybočuje z řady Kurýr, Blitz, Mechanic, Safe.
Podvodník (2012)
Bohužel jsem čekal něco úplně jiného. Nedodíval jsem se do konce.
Argo (2012)
Po dlouhé době jeden z filmů, u kterých jsem zůstal napnutý až do konce a nedočkavý z toho, co všechno se může stát.
Bídníci (2012)
Nejlepší scénou pro mě bylo určitě představení krčmy s "Boratem".
Anna Karenina (2012)
Perfektní kamera a výprava. To je tak všechno.
Atlas mraků (2012)
Jediná věc, kterou bych filmu vytkl, je emocionální chudoba - chtělo by to vyždímat z diváka víc.
Skyfall (2012)
Abych řekl pravdu, tak jsem se dlouho rozhodoval, jestli dát 3 nebo 4 hvězdičky.
Akira (1988)
Asi to na mě bylo až moc inteligentní a zřejmě jsem nepochopil kus filmu, ale i tak to jako zábava uspělo. Jinak souhlas s _Moon_.
Hunger Games (2012)
Slabší odvar filmu Condemned.
Temný rytíř povstal (2012)
Tak tento završující snímek mi přišel dost roztěkaný, nesouvislý a zmatený. Nějak jsem v něm nemohl najít tu správnou linii jako v původním díle. Nenašel jsem tam scény, které by pořádně vynikaly, podle kterých by si člověk mohl opět poskládat film dohromady. Většina postav byla nevýrazná. A emočně byl film také velmi slabý. Ale i přesto se jedná o velkofilm, který si zaslouží pozornost (i když zřejmě ne tolik, jako předchozí dva díly).