Poslední recenze (61)
Mé soukromé Idaho (1991)
Hmm, takové smíšené pocity z tohoto snímku mám. Jednotlivě zvolené aspekty jako příběh, obsazení a ta poetičnost jsou sami o sobě velmi zajímavé, ale ve výsledku je to celé dohromady trochu chaos. Každopádně to co po zhlédnutí bezesporu napadne asi každého jako první: škoda Rivera Phoenixe, takový talent..
Tísňové volání (2018)
Strhující podívaná. Filmy u kterých mám pocit nepřetržitého napětí od první minuty až do poslední vyhledávám, ale je jich bohužel málo. Na tenhle snímek jsem se dost těšila a to ve většině případech značí následné zklamání, ale to zde po zhlédnutí nepřoběhlo. V půli filmu jsem začala cítit jistou předvídatelnost, ale ta se následně sesypala. Opravdu jsem si to užila a tísnivý pocit mě doprovázel po celou dobu podívané. Vřele doporučuji, víc takových kusů prosím! (Nemluvě o téměř nulových nákladech a extrémně efektním výsledku.. ale tak to u dobrých nápadů prostě bývá)
Dej mi své jméno (2017)
Tak já nevím.. takové jalové mi to přišlo. Rozhodně né že by to stálo úplně za nic, ale ten "emoční boom", který mi hlásali ostatní, se u mě nedostavil. Soundtrack každopádně skvělý.