Poslední recenze (7)
Hypnotik (2023)
Škoda nevyužitého potenciálu. Hlavní myšlenka dobrá, ale celé to vypadá tak, jako že si někdo sepsal hlavní body scénáře a na zbytek už mu nezbyl čas.
Arcane (2021) (seriál)
Krásný nový styl animace. Na rozdíl od ostatních zde recenzujících mě to chytlo spíše až ke konci a srovnání s prvními řadami Hry o trůny, jak tu již taky zaznělo, určitě není od věci. Věřím, že pro fanoušky LoLka je to ještě o řád lepší, nicméně k nim už nějakou tu dobu nepatřím a tak mi asi unikají ty pomrknutí jichž je tu plno. Celé si to však bez problému obhájí titul zatím nejpovedenější herní adaptace.
Princezna zakletá v čase (2020)
Konečně někdo využil šikovných grafiků, které v ČR máme a efekty nevypadají jako když je dělal někdo, kdo sotva zapne počítač. Scénáristicky by to chtělo ještě trochu doladit. Přesto je to skok dobrým směrem a určitě je to o třídu lepší, než to co v posledních letech většinou v ČR vznikalo.