Poslední recenze (25)
Žralokonádo (2013) (TV film)
V současném moři nudné intelektuální zábavy se vynořilo tornádo od Asylumu, nasálo hejno naštvaných žraloků a hned je věčer u televize příjemnější. Film obsahuje týrání žraloků barovou židlí, motorovou pilou a jejich sestřelování jako bonus přidá hezoun z Beverly Hills taky skok do žraločí tlamy a povedený únik z jeho trávicího traktu. Neni to sice to nejzábavnější od Asylumu, ale alespoň to ukazuje že se nebojí nasadit laťku šílenosti o něco výš.
Hon (2012)
Jeden ohon co odstartoval hon, aneb co se stane když se sejde zmatený blond andílek, úča a psycholog, který ještě neodhalil úchyláka. Pošmourné dny v chladném Dánsku se hned rozpálí a ze souseda je vyvrhel. Ačkoliv nenávist vůči jednomu člověku a jeho pocity ztracenosti s filmu sálají, pár podivností v příběhu mi zážitek celkem kazilo. Už samo seznámení Klárky působilo hrozně lacině, ne že by se puberťáci v zemi kde se propaguje sexuální výchova a děti čtou pohádky o teplých princích nemohl dojímat nad erekcí v pornu, ale proč jí to hned ukazovali. Navíc téměř chybí jakékoliv vyšetřování. Konec filmu se závěrečným honem mohl být lepší, kdyby Madse alespoň postřelili, vysvětlilo by to kde přišel Le Chiffre o oko.
Karate tiger 3: Pokrevní bratři (1990)
Byla by to hrozná nuda s trapným příběhem, kdyby nebylo záporáka Franca a závěrečného souboje kde kromě úderů a vrhání šipek předvede i skoky po lešení.