Recenze (299)
Stín v oblacích (2020)
Ty kráávo 😱
Osvícení (1980)
Za mě NE King, NE Kubrick, ale JACK NICHOLSON!
Prohnilí (1984)
⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Trhlina (2019)
Ještě štěstí, že jsem knihu četl první, film už tak dobrý není.
Dobrodruzi (1967)
Kromě úžasného filmu mě nadchlo vidět pevnost Boyard ještě před tím, než byla Pevnost Boyard...
Vražedná pole (1984)
Velmi, velmi smutné...
Pomsta (2016) (amatérský film)
Docela mrazivé... a když jsem zjistil, že to točil 18-ti letý režisér - klobouk dolů.
Ležáky 42 (2010)
Pro mě přijatelná forma hraného dokumentu, doplněná o dobové snímky a filmové záznamy, mě nevadila. A jelikož se jedná o dokument nelze očekávat žádné herecké zázraky. Doprovodný komentář temně malebným hlasem R. Brzobohatého byl parádní
Serious Music: Moderní matky (1991) (hudební videoklip)
Životní role P. Jandy. Kam se hrabe Olympic..... https://www.youtube.com/watch?v=P-4Zh83Qhu8
1864 (2014) (seriál)
Prostě perfektní...