Oblíbené filmy (10)
Smrtonosná zbraň (1987)
Smrtonosná zbraň 2 (1989)
Smrtonosná zbraň 3 (1992)
Smrtonosná zbraň 4 (1998)
Rychle a zběsile 5 (2011)
Wall Street: Peníze nikdy nespí (2010)
V úvodných minútach som bol veľmi prekvapený že vidím čo som chcel, kancelárske scény s akcinárskou problematikou, predať? kúpiť? ide o veľa. Čím ďalej však film pokračoval mal som pocit že ide menej o samostatny biznis ako o príbeh Jacoba s priateľkou Carey a otcom Gordonom. Neustále sa zvyšovala určitá iskra "Wall Street" a začínal som sa nudiť, na konci sa to však konečne prebudilo. 5 hviezdičiek kôli obľúbenému žanru filmu a taktiež obľúbení herci.
Warrior (2011)
Úžasne a krásne sfilmovaná pútava, športová dráma, ktorá ma neskutočne vtiahla do deja, prežival som to, triasol som sa. Chuť vyhrať, poraziť každého súpera striedaná s citom. Marik Isham naimponoval neskučný hudobný podklad. Film sa tak u mňa vyšplhal na poprednú priečku v obľúbenosti filmov za rok 2011 a vôbec. Záver,, ako bojovú športovú drámu sa už lepšie natočiť ako je Warrior nepodarí. *6
Moneyball (2011)
Procitnutí v Garden State (2004)
Krásny film, krásnych 98min. určitým spôsobom odlišný, ktorý sa celu dobu snažíte pochopiť a vcítiť sa do hlavných postáv. Natalie Portman, neviem čo mám napísať, je úžasná a nielen v tomto filme. Zach Braff v tomto filme ukázal, že ho nemusíme hladať len v bláznivých komédiách. *5