Oblíbené filmy (10)
Tenkrát na Západě (1968)
Agent bez minulosti (2002)
Bournův mýtus (2004)
Bourneovo ultimátum (2007)
Poslední skaut (1991)
Gladiátor (2000)
Crash (2004)
Tenhle film je prostě dokonalý. Nádherná hudba, vynikající obsazení, dobrá kamera..... Jistě, kdybych se v tom chtěl rýpat, našel bych chybičky a hluchá místa. Ale musel bych opravdu tvrdě hledat a hlavně - proč? Pamatuju, když jsem film viděl poprvé, jak mě to pohltilo, uchvátilo, a nakonec jak jsem byl nadšený z toho, co že jsem to právě měl možnost vidět. A taky si pamatuju, jak na mě zapůsobila jedna scéna (samozřejmě jich bylo víc, ale tuhle jednu bych vyzdvihnul), konkrétně ta s kouzelným pláštěm. Seděl jsem jak opařený a ihned jsem si uvědomil, že nikdy, pokud mi bude pamět sloužit, už tuhle scénu nezapomenu.