Poslední recenze (69)
Seaspiracy: Pravá tvář udržitelného rybolovu (2021)
Je úplně jedno, jak moc je podle některých tenhle dokument "neobjektivní". Ten problém tu je a všechny protistrany dostaly prostor se vyjádřit - to, že se vyjádřily debilně nebo vůbec v žádném případě neshazuje význam tohoto dokumentu. Jakákoliv snaha dostat do povědomí podobná témata se cení a forma jde podle mě v tomto případě trochu stranou.
Jako v bavlnce (2020)
Tohle je přesně ten film, který by měl figurovat v žebříčku "nejrozporuplnější hodnocení". Celou dobu vás vlastně strašně sere na to koukat, neztotožníte se s žádnou postavou a chcete, aby všechny přinejmenším odpráskli, ale zároveň jste ohromení výkonem Rosamundy a i hodně nezvykle napsaným scénářem, který sice ke konci trochu ujede, ale pořád se jedná o hodně netypickou záležitost.
Moje učitelka chobotnice (2020)
Jedná se o naprosto ojedinělé téma, které mě strašně zajímalo a v jistých chvílích i dojímalo, bohužel mi však moc nesedělo provedení a celkový způsob vyprávění dokumentu, i přes opravdu zajímavou látku jsem spíše nudil. Tak nějak je vám jako divákovi jasné, jak to celé dopadne - jedná se spíše o film, během kterého si můžete v klidu deset minut telefonovat a nic zásadního vám neunikne.