Poslední recenze (267)
Jedeme na teambuilding (2023)
Žena se řechtala celej film, já tak 70%, takže plus mínus 4*. Jinak když vidím ty recenze tady, jsou tu samý trapný suchaři.
Tenki no ko (2019)
Normálně bych tomu dal 3*, ale to jak se rozeběhne na střechu je takovej nával emocí, že to dokáže jenom Makoto.
Bratři (2023)
Dyková excelentní a celkově herecké výkony nad standard. Příběh přesně tak, jak má být podle historie. Pro někoho vrahové, pro mě hrdinové, kteří bojovali proti tomu nejzkurvenějšímu režimu. Upřímně je to po velmi dlouhé době český film, který až budou dávat v TV, tak se na něj rád podívám znovu.