Recenze (267)
Jedeme na teambuilding (2023)
Žena se řechtala celej film, já tak 70%, takže plus mínus 4*. Jinak když vidím ty recenze tady, jsou tu samý trapný suchaři.
Tenki no ko (2019)
Normálně bych tomu dal 3*, ale to jak se rozeběhne na střechu je takovej nával emocí, že to dokáže jenom Makoto.
Bratři (2023)
Dyková excelentní a celkově herecké výkony nad standard. Příběh přesně tak, jak má být podle historie. Pro někoho vrahové, pro mě hrdinové, kteří bojovali proti tomu nejzkurvenějšímu režimu. Upřímně je to po velmi dlouhé době český film, který až budou dávat v TV, tak se na něj rád podívám znovu.
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Ego maniak v útoku, nic víc než bezpáteřní chcípák bohužel. Zase tahá jen prachy z lidí bez nějaké myšlenky. Film stál za hovno. Feťáček zklamal.
Cyberpunk: Edgerunners (2022) (seriál)
Kdyby se Dejvid nechoval celej seriál jako egomaniak, tak dám plnou. Musí se to vidět.
Avatar: The Way of Water (2022)
Koupeno předem hned do IMAXu o prvním víkendu a paráda, vyjádřil bych to 3 slovy úžas, emoce, krása....ten den mi umřel i děda a bylo to opravdu náročný sledování...
Večírek (2021)
Nejlepší komedie za posledních 10 let. Vůbec nerozumíte této racionálně uvažující srandě. Procenta vůbec neodpovídají obsahu. Je to tady samej kritik, kterej nezná nic jinýho než humor červenýho trpaslíka. A to je teprve sračka.
Shang-Chi a legenda o deseti prstenech (2021)
Nemám rád Marvel a DC, většina filmů jsou pro mě jen vyhvězdičkovaný slova, ale tohle ve 4DX se 3D je jeden velkej hukot. V kině se tleskalo a je skutečně za co. Příběh, humor, akce, napětí, láska i nenávist, ten film má prostě všechno. Chci jít znova!
Like House (2021) (pořad)
Přišel jsem jen vyhodit odpad, nebudu reagovat a koukat na bezpáteřní věc.
Slovania - Postrižiny (2021) (epizoda)
Mrtvej Vašut, co víc si přát.