Recenze (200)
Prometheus (2012)
Pána, to bola jazda.
S ledovým klidem (2012)
Hmm... to sú moje pocity z tohto filmu. Guľáš, nuda a ešte raz nuda. Veľmi neumne zosnované dielo.
Útěk z MS-1 (2012)
Tak... tentoraz sa dabing ozaj vydaril. Geniálne zapasovali všetky hlasy, preto mi nič, čo sa týkalo reči, neprekážalo. Herectvo trolinku pokrivkávalo, ale celkový efekt - vrátane hlášok, dialógov, pár vyšinutých ľudí, bojov vo vesmíre i v lodi... - viac ako povzbudivý a priaznivý :) Pearce sa mi tam pekne hodil B-)
12 opic (1995)
Je to sila.
Breakdance Girl (2009)
Jednu hviezdu si to zaslúži preto, že som tento výplod bola schopná pozrieť dokonca, inak je to naozaj nič... po scenáristickej stránke, hereckej, dialógovej a... no prosto nič. Aj tanec vyznieval akosi smiešno, poväčšinou. Ale vravím si, keď neprší, aspoň kvapká.
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Akési nepodarené. Určite nie na toľko percent, koľko by sa žiadalo B-) Nudili ma klišoidnosti a v podstate mi film nič nedal. Ok, Mara bola presvedčivá až sa človek aj občas zľakol.
Revoluce (2012) (seriál)
Po pilote: Akési je to zatiaľ plané... PS: Nervy mi derie prestrih medzi scénami.
Bitevní loď (2012)
Téééda, milí mimozemšťania... berú človeka v zelených farbách :D Inak to malo šťavu, odkazovalo na milión vecí a bolo nemálo vtipné - či chcelo, alebo nie. Tiež sa mi páčil vizuál bitiek, mimozemskej inteligencie (to akože palec nahor) a tak celkovo, človeka to aj baví :) PS: nech žije veta "dajte tomu lúzrovi nažrať olova..." B-)
Avengers (2012)
Najviac sa mi páčila myšlienka od Lokiho, že slobodu vlastne ani nechceme... :))) Inak, parádna sci-fi jazda.
Talisman (2012)
Noo, vatičky bolo požehnanie, ale pomedzi ňu vykukli niekedy aj lúče B-) Dobrá kamera, strih sa tiež podaril, ale napriek tomu je to typický Sparks...