Recenze (938)
Mařenka a Jeníček v lese hrůzy (2020)
Trochu znepokojivá pohádka. Dost mě srali, tím přiblblým chrochtáním a děj byl trochu chaotický. Dost mi připomíná Pohádku pohádek (2015), taky nevím jaký má účel nebo co si o tom myslet.
Jumanji: Další level (2019)
Nejvíc mě na filmu rozčilovali dementní staříci. Proč se Fridge jmenuje Chláďa mi pořád není jasné. Z filmu se vytratila ta temná atmosféra, která byla patrná v původní filmové verzi.
Zakleté pírko (2019)
Troškovi pohádky jsou poslední dobou trošku zvláštní a taky mě trošku serou tím, jak se snaží být moderní, ale použít prolínačku jako ve školní prezentaci, to je trošku do očí bijící. Nicméně v duchu moderního pojetí se mi líbila animace žabky - vodníka. Mě osobně se pohádky líbí strašidelné a myslím si, že v dnešní době se líbí i dětem drsnější pohádky. Co pohádka postrádá je vtip (až na pár vtípků se sestrami) a důvtip hlavní hrdinky. A co třeba víc lidovek? Pořád jsou pro mě Troškovův TOP: Princezna ze mlejna, Z pekla štěstí nebo O princezně Jasněnce. Tohle je jen hezká slátanina, na kterou hodně rychle zapomenu.
Dora a ztracené město (2019)
Dora Croft pro děti. Některými výstupy mě Dora dost srala, ale přece jen je to pohádka pro děti a ne pro dospělé.
Malé ženy (2019)
Knihu jsem zatím nečetla, ale mám to v plánu, takže nemohu porovnat. Filmové zpracování je docela poutavé, ale dost mi vadilo přeskakování ze současnosti do minulosti.
Čarodějky (1990)
Příběhy Roalda Dahla jsou velmi zajímavé a originální. Velmi se mi líbí propracované masky a zpracování myší Luka a Bruna, které jsou roztomilejší než opravdové.
A co když je to pravda? (2005)
Romanťárna jak vyšitá. Dobře zpracované bez zbytečně kýčovitých scén.
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Řekla bych, že je to dobré zakončení filmů o pirátech a doufejme, že nebude pokračování. I zde je vidět šablonovitost: přehnané akrobatické kousky, kdy hrdina Jack vždy jen o vlásek unikne smrti.
Koralína a svět za tajnými dveřmi (2009)
Slušný dětský horor. Být malou holkou, tak bych asi měla noční můry.
Darkman (1990)
Bylo to strašně přehnané. Chápu, že to je počátek komix-filmů, možná by se z námětu dal dnes vytvořit zajímavý film, ale podruhé už to vidět nechci. Jediné co se ve filmu dost povedlo byl vzhled Darkmana.