Poslední recenze (100)
Podfukáři (2013)
milujem filmy pri ktorych mam este aj pri titulkach otvorene oci dokoran :) podla mna to bol super film s prekvapivym koncom... 5*
Ach ty holky! (2005)
Ta jedna hviezdicka je len za Davida! lebo je sexi :P .. inak strasna blbooost
V jednom ohni (2008)
nechapem tych co tu nadavaju na akusi agitku krestanstva aj ked su neveriaci, pretoze vo filme je ukazane jedine to, ako by malo prebiehat kazde zdrave manzelstvo, ci uz medzi veriacimi alebo neveriacimi (dovera, ohladuplnost, pozornost,....) Mne sa film velmi pacil, videla som ho 2krat :) urcite prinasa do zivota vela informacii, hovorenie o Bohu je vo filme poukazane nenasilnou cestou, extremne povolanie Caleba ozivuje pribeh, pretoze nezapasi len s ohnom v praci ale aj doma - co vychadza z nazvu filmu :) U mna 5* PS: len ma zaskocila ta jej vypocitavost :D ona sa stale otovila na tu stranu kde boli peniaze hehe