Poslední recenze (25)
Sinister 2 (2015)
Z uvrieskaného traileru som si myslel, že to bude riadny náklad, ale mýlil som sa. Atmosféra jednotky je preč, herecký výkon Jamesa Ransoneho nie je zlý, ale na Ethana Hawka proste nemá. Kým v prvom dieli sme až do samého záveru nevedeli ako to vlastne skončí, tu je to všetko jasné od začiatku. Premietačka, domáce videá na páskach, duchovia detí a spamujúci Bughull, ktorý čaká na ďalšiu dušu. Lakačiek je dosť, ale nezachránia hluché miesta vo filme. Chýbal mi mysteriózny soundtrack z prvého dielu. Z Z vrážd na homevideách potešili krysy a elektrika
Rychle a zběsile 7 (2015)
Videné v kine. Natočené v podobnom štýle ako 5 a 6. Nesklamalo. Núdza o akciu určite nie je, okrem automobilových scén je tu aj dosť prestreliek či bitiek (potešila aj tá ženská s Leticiou) Nechýbajú výbuchy, rinčanie skla slow-mo či Hoggs s guľometom. Potešila aj záverečná pocta Paulovi Walkerovi.
Temná legenda 3 (2005)
Postavte sa pred zrkadlo a povedzte 3x Krvavá Mary a a kdesi čosi vám v noci vyleze z postele strapatá hnisavá hlava ktorá vás dodrápe špinavýma dlhýma nochtama. Ja vám ale radím, postavte sa pri pult v nejakom dobrom bare a tam 3x povedzte Krvavá Mary. Vychutnajte si radšej tento drink ako túto ...ehmm pičovinu :-)