Poslední recenze (536)
Zatracená krvavá láska (2024)
Vpodstatě je to o tom, co všechno je schopna vyléčená kuřačka udělat kvůli tomu, aby měla záminku si opět zapálit. Podobně pohodová love-story jako třeba "Bones and all" aneb příběh o Incredible Hulkyni, která se zamiluje do dcery otce Fura z pevnosti Boyard. Už u prvotiny "Saint Maud" bylo jasný, že se rodí výrazná a talentovaná režisérka, která má cit pro vykreslení nadějných mladých žen. Pět hvězdiček je přehnaných...stejně jako ten film :-).
Hra o smrti (2002)
Mladej kněz se spustí s místní zrzkou, takže prchá a přidá se ke kočovnému divadlu, se kterým se připlete k vyšetřování vraždy jednoho kluka. Tzn. středověká detektivka, která může lehce připomenout Jméno růže. Akorát tu místo Conneryho a Slatera hraje Dafoe, Cassel a mladej Hardy.
Opičí muž (2024)
Akční film roku a neuvěřitelnej režijní debut. Dev Patel si ten vizuál při Green Knight nastudoval dobře. Neustálé srovnávání s John Wickem je pro tenhle film spíš urážka, protože tohle má i duši a není to jen plochá naleštěná "surface over substance" šaráda. Plus za originální výběr tracků při akčních scénách.