Recenze (342)
John Wick (2014)
Tohle byla opravdu skvělá podívaná a navíc ta časová smyčka, kdy část závěru filmu byla dána jako úvod (aby jsem si celej film myslel, že John Wick stejně na konci své pomsty zařve), aby pak pokračovala k optimistickému konci ...Tohle mi sedlo.
Bony a klid 2 (2014)
No trojka už snad nebude, ale i tak nelituju, že jsem na tenhle film koukal.
Labyrint lží (2008)
"Oni zjistili, že když zůstanou v minulosti, lidé z budoucnosti je neuvidí"
Argo (2012)
Musím uznat, že na Ameriku je to solidní a napínavý film, který dával zapomenout i na ty chvilky patriotismu ...
Pobuda (2005)
G.D. ve svém živlu...
Horká hlava (1979)
Průměrná komedie s nadprůměrnou zápletkou a pomstou.
Kojak (1973) (seriál)
Stará škola, to je super! Ale vždycky to dopadne dobře ... 3,4
Agatha Christie's Poirot - Opona - Poirotův poslední případ (2013) (epizoda)
Poirot je mrtev, ať žije Poirot!
Agatha Christie's Poirot - Herkulovské úkoly pro Hercula Poirota (2013) (epizoda)
Jeden z nejlepších Poirotů, napínavý a plný ne-čekaných odhalení.
Smrt přichází v dešti (1965)
Krimi přesně tak jak to mám rád. Kpt. Jakubec se svojí mírnou povahou, prst ukazující na nevinného a až do konce napětí, které vyvrcholí nečekaným odhalením...