Recenze (873)
Terminátor (1984)
Druhý nejlepší díl. To je jasný! A musím dát i 5... konec konců druhý a tenhle díl, nejlepší!
Solomon Kane (2009)
Chtěl jsem dát 4, ale 3 nakonec stačí.
Hon na čarodějnice (2011)
Nakonec ty 3 no..a celkem i slabé. Dala se z toho udělat úplně jiná podívaná. A ne celkem (oproti jiným DOST) slabá Fantasy.
Terminátor: Příběh Sáry Connorové (2008) (seriál)
Celkem spokojenost po první sérii.
Ong-Bak 2 (2005)
Nej akce v restauraci. Některé scény hodně kruté.
Ong-bak (2003)
Ale jo...nářez.
Okrsek 13 (2004)
Ke konci sice poněkud přehnané, ale jinak skvělý film ze skvělým začátkem, prostředkem a vším. Nejvíc libová je i hudba ve filmu. Na tři tam jdeme 🙌😂😂😂
Okrsek 13: Ultimátum (2009)
Slabší než díl první. Ale šlo to.
Hodný dinosaurus (2015)
Mám rád animáky.
Honey (2003)
Za Albu...jinak by to nešlo.