Recenze (153)
StarDance aneb když hvězdy tančí (2006) (pořad)
Za Bosiho a Máru Ebena
Věda je zábava (2004) (pořad)
nemůžu říct, že jsem se netěšil
Divočáci (2007)
Pár skvělých chvílí, ale pár i nudných.
Vítejte doma! (2003) (pořad)
Přeložím do češtiny: Pošta pro tebe + Jak se staví sen = TOTO
Kamarád Timmy (2009) (seriál)
Nevím, co tvůrci chtěli říci tím BÉÉÉÉÉ, OOOOOOH. Kundí to děti
Hvězdná brána (1997) (seriál)
Bože jak já scifárny nenávidím
Dexter (2006) (seriál)
Dexterovy vnitřní monology jsou prostě dokonalé, a jak už tady někdo zmiňoval, jednou se kouknete, a už nemůžete přestat. Chcete další díly. Pro mě je 1., 2., 4. řada nejlepší.
Incident (1967)
O ničem
Byl jednou jeden... člověk (1978) (seriál)
Nejinteligentnější kreslený pořad, poučný jak sviň
Farma (2012) (pořad)
Farmář MILAN!!!!!!!!!!Taková píčovina až je to dobrý.