Poslední recenze (13)
Vetřelec: Covenant (2017)
Nejlepší na Alien: Covenant je ten fakáč, co Ridley Scott ukazuje těm, kterým v Prometheovi chyběly vajíčka, facehuggeři a xenomorphové. "Ok, tady je teda máte, užijte si ty kolotoče, ale mě nechte vyprávět MŮJ příběh. Look on my Works, ye Migthy". Mě osobně mnohem víc bavil ten Scottův příběh, než ty potvory. Nemluvě o tom, že to má Ridley v osmdesáti pořád pevně v paži. Jo - a Fassbender je dokonalej. Jako vždycky.
Smrt ve tmě (2016)
Fede Alvarez je režisér, kterého stojí za to sledovat. Dostal mě už (mnohými nepobranou) nekompromisní dvouhodinovkou invazivní chirurgie Evil Dead s pozoruhodným přesahem. A v Don´t Breathe potvrzuje, že má řemeslo v malíku a umí šponovat nervy skoro až na únosnou míru. Ten kluk má sakra talent. O Stephenu Langovi nemluvě. A pokud bude slečna Levy i dál Alavrezovou dvorní herečkou, jsem sakra zvědavej, co jí ještě čeká. Během těch dvou filmů totiž dostala dost solidně naloženo...
Kdyby byly ryby (2014) (TV film)
Hvězda dolů za přestylizovanou a pitvořící se Vilhelmovou. Čtyři nahoru za fantastického Taclíka a Plesla, převrácení pohádkových konzerv dnem vzhůru a odvahu se vykašlat na většinové publikum.. Já jsem prasodlak.