Recenze (23)
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Lenochodi mě uplně odpálili...
Nebe a led (2015)
Claude Lorius má můj obdiv. Ale tenhle rozjetej vlak lidské devastace přírody už nejde zastavit?..
Svatá čtveřice (2012)
jedna hvězda za kozy :)
Predátor: Evoluce (2018)
Jako parodie na Predátora dobrý!
Hra (1997)
Ten konec je fakt tragedie!
Bezstarostná jízda (1969)
100% esence svobody. Uplně mi stačí koukat na mašiny,krajinu a poslouchat legendární soundtrack .
Apokalypsa (1979)
Tohle je absolutní špička všeho co jsem kdy viděl. hodně ponuré a skličující drama které mě vždycky doslova vcucne do děje a vyplivne až hodně dlouho po závěrečných titulcích.
Partička (2011) (pořad)
Nepamatuji se že bych se u toho někdy zasmál, a zkoušel jsem to dost krát. Improvizace jim fakt nejde. hvězdu dávám pouze za odvahu. Asi málo hulim.
Můžu dál? (2016) (pořad)
Můžeš,ale zpátky pojedeš nohama napřed ty joudo!
M*A*S*H (1972) (seriál)
Super seriál na který se dá koukat furt dokola.