Recenze (235)
Volání netvora: Příběh života (2016)
Od půlky až do konce, jsem to celé probulel... Nádherný film.
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Moc pěkné.
Trash Fire (2016)
Tak to bylo psycho. Do první poloviny filmu jsem to bral jako komedii, s nástupem ohněm znetvořené sestry na scénu se to ale celé nějak zvrhlo v dost znepokojující zážitek. Člověk si sice pořád říká, že je to komedie, ale herecké výkony dam Fionnula Flanagan a AnnaLynne McCord, tomu daly jiné grády. Určitě stojí za shlédnutí.
Don't Knock Twice (2016)
Možná s větším rozpočtem a lepšími herci, by to byl koukatelný horor. Ale co tohle sakra bylo? Celé absolutně o ničem, stupidní dialogy, ještě stupidnější akce. Jako kdyby scénář vymýšlel desetiletý kluk. Prostě hovadina... Jak říkám... Kdyby se na filmu nešetřilo a hlavně, kdyby se více propracoval děj, mohlo jít o dost dobrou duchařinu. Samotný příběh nešťastně trýzněné Mary, by šel probrat více do hloubky a určitě by to nebylo naškodu, seznámit se blíže s hlavním záporákem.
Odebrat z přátel (2014)
Hodně dobrý nápad. Jediné, co bych z toho odstranil, je to nadpřirozeno, které se k tomu vůbec nehodí. Myslím, že by bylo mnohem lepší, pakliže by se jednalo o jakéhosi stalkera. Jinak brilantně provedené a za určitě nulový rozpočet.
Tajemství smrti slečny Neznámé (2016)
Wow...
Příchozí (2016)
Amy Adams je bezesporu velmi okouzlující herečka. Už to dává filmu jistou kvalitu. Co se týče příběhu, máme tady poněkud nekonvenční pohled na možnou "invazi" vetřelců z jiné planety. Tentokrát opravdu přicházejí v míru a nedá se říct, že by se film dal zařadit do běžných "UFO" snímků. Snaha přimět diváka u filmu přemýšlet, se v posledních letech u podobných filmů nevyskytovala a proto ji hodnotím velmi kladně. Nicméně, celý film byl jen jeden velký dialog a leč to možná byl i prvotní záměr, mě osobně to po chvíli už moc nebavilo. Divákovi se sice dostane jistého morálního ponaučení, ale proto většina z nás přeci do kina nechodí. Já bych jistě uvítal nějakou větší akci a drama. Pokud ale toto přejdu, byl film velmi příjemným zpestřením a určitě se na něj v budoucnu ještě podívám.
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Bezpochyby okouzlující Eddie Redmayne, ovšem to je to jediné, co mohu filmu dát za plus. Celý film na mě působil hrozně nudně, nic se v něm nedělo. Zápletky byly velmi plytké a bezduché. Celé se to nějak divně táhlo. Zvířata, až na malého zlodějíčka, mě také moc nebrala. Colin Farrell byl příjemný zpestřením kouzelnického světa. Přesto, že jsem film viděl v kině, nemohu jinak, než dvě hvězdy za Eddieho, Colina a roztomilou Alison Sudol.
Zhasni a zemřeš (2016)
Jako celek to sice nebylo špatné, ale hrozně mi to kazil fakt, že film vykrádá snímky "Darkness Falls" a "Vanishing on 7th Street". Ono na jednu stranu je to vděčné téma, tmy se bojíme všichni, ať už si to přiznáme, nebo ne. Ale už to tady bylo a kdyby se tvůrci zaměřili více na to, co se odehrávalo před lety v onom blázinci a pokusili se nám objasnit pozadí vztahu mezi Sophií a Dianou, určitě by to filmu neuškodilo.
Mělčiny (2016)
Sice mi tam vadí ta nelogičnost, co se útoků žraloka týče, pochybuji, že se mezi žraloky nachází tolik "paličáků", kteří by se kvůli jedné blonďaté ženské rozhodli dva dny v kuse plavat kolem jedné skály a rozkousat bójku holými zuby. :D Ale já tak rád filmy o žralocích, že prostě nemohu jinak, než čtyři hvězdy. Navíc, film byl opravdu napínavý a ani chvíli nenudil, což je hlavní plus tohoto snímku.