Poslední recenze (3)
Top Gun: Maverick (2022)
Takto sa to ma robit "do psej matere"!
Batman (2022)
Myslim ze celkom dobre zvladnute... 90% super len zaver filmu mal viac koncov.... to by sa nemalo stavat...
Rudá volavka (2018)
Mohlo to byt lepsie... no zabila to casovo dobova nekonzistencia... skoda... ledva 3.