Recenze (165)
Nevědomí (2013)
Nikdy mě moc nepřitahoval žánr sci-fi. Ale Tom Cruise je jednička pro mě v tomhle oboru a hlavně v poslední době. Záběry zpustošený Země byly fakt úchvatný. Pomalejší rozjezd skvěle doplňovali nádherné scenérie a pohledy na zanikající Zemi. Pak se to rozjede, pár překvapivých zvratů a je konec. Ani chvíli jsem se nenudil. Ale přiznám se, že kdyby mě neuchvátili tolik ty snímky a soundtrack, tak bych po úplně poslední scéně snížil hodnocení na 4*...
R.I.P.D. - URNA: Útvar Rozhodně Neživých Agentů (2013)
Film je takový hodně slabý odvar Mužů v černým. Vtipný hlášky a Jeff Bridges jen těžko můžou zachránit jinak hodně podprůměrný film.
Návrat blbýho a blbějšího (2014)
Opravdu velice stupidní film... Když jsem si to pouštěl, tak jsem měl očekávání, že to bude hloupé, ale tak nějak normálně jako jednička. Tohle svou stupiditou předčilo téměř všechny filmy, co jsem kdy viděl. Návrat blbýho a blbějšího se opravdu neměl konat a nechápu takové vysoké hodnocení. Opravdu ne.
Star Wars: Klonové války (2008) (seriál)
Moc pěkně zpracované. Škoda jen, že je to animované. Ale moc se mi líbí to, jak dostávají v jednotlivých epizodách víc prostoru, jinak ve filmu vedený, vedlejší postavy. Seriál nepostrádá svižnost, vtipnost a bojové scény, takže dobré hodnocení je na místě.
Star Wars: Klonové války (2008)
Škoda toho příběhu. Měl takovou hodně normální zápletku. Spíš bych řekl nudnou. Asi se scénáristi mohli snažit více. Ale jinak dobrý nápad a ta animace je taky hodně povedená. Jako pilot k seriálu to nebyl špatný.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Výborný seriál to byl do doby, než jsem si přečetl knihu. Ale i tak zůstal velmi povedeným a zdařilým počinem HBO. Doufám, že G.R.R.Martin se dožije dopsání knihy... Abychom se nemuseli strachovat o zmršený konec v seriálu.
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Skvělý seriál z 2. Světové Války, který překonává veškeré válečné filmy, které jsem mohl zatím vidět. Opravdu krásně zpracované.
Interview (2014)
Seth Rogen a James Franco vybudovali něco, co bych asi nazval hloupá legrace. Ale jsou v ní fakt mistři. To jak úplně bez respektu a jakým způsobem zesměšňí Kim Čong-una je prostě bomba. Ani se mu nedivím, že ten film chtěl smazat z povrchu zemského. Bohužel se mu povedl úplný opak. Upoutal na něj o to víc pozornosti a teď si ho pustí lidi, kteří by ho jinak obešli hodně velkým obloukem. Už se těším na další jejich společný projekt.
Top Gear: Patagonský speciál (2014) (pořad)
Sice jsem dal 4*. Ale jinak ten to díl mi přišel poněkud slabší. Asi proto, že Argentina a Chile jsou poněku civilizovanější než třeba Bostwana, Bolivie a nebo Barma. Silnice jsou místy úplně ukázkový. Ale nedivím se, sehnat nějakou lokalitu na speciál, která by mohla konkurovat těm předchozím, půjde už stěží. Ale i tak jsem se bavil. Hlavně opět scéna s koněm... :-D
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Kdybych tu knížku nečetl, tak bych dal asi o hodně vyšší hodnocení. Ale bohužel ti, co psali scénář, trochu ujeli. Z celé trilogie nakonec byla nejlepší jednička, po který jsem odcházel z kina trochu zklamaný. U dalších dílů jsem to už tolik neprožíval, i když byl výsledek mnohem horší. Možná byla i chyba svěřovat otěže režiséra do stejných rukou, jako u Pána prstenu. Myslím, že jestli existuje nějaký nebe po smrti, tak tam Jacksona sežere J.R.R. Tolkien zaživa.