Poslední recenze (24)
Kůže, kterou nosím (2011)
Film jako udělaný pro studenty bioetiky. Aneb co se může stát, pokud se vám tak trochu pokazí život, proměníte se ve zvíře a zároveň jste moc šikovný plastický chirurg. Dvě hvězdy aspoň za originalitu a napětí, ale upřímně doufám, že se mi na to všechno podaří brzy zapomenout.
Milenci ze severního pólu (1998)
Tento film jsem rozhodně neviděla naposledy a rozhodně to nebude poslední film, který jsem od Medema viděla. Vizuálně to byl vyloženě umělecký zážitek - práce kamery, kontrast, prolínání pohledů postav... Samotný příběh mi přišel pohádkový, ke konci snad absurdní, ale pak jsem si uvědomila, že život je přece plný náhod (dobrých i špatných) a na to se režisér zřejmě snažil poukázat. Takže proč ne...?
Dokonalý trik (2006)
Skvělý film, ale zároveň velké zklamání. Autor příběhu asi nikdy neslyšel, že méně někdy znamená více. Lépe řečeno - přibližně ve chvíli, kdy přišel Tesla se svým vynálezem, pro mě zábava skončila. Od té chvíle to začal být tuctový film, i když uznávám, že to poslední rozuzlení mě nenechalo chladnou. Pozn.: Podobně jsem se cítila u Iluzionisty. Možná filmy o kouzelnících prostě nejsou pro mě.